Indkaldelse til generalforsamling begravelsesforening den 6. marts 2025
Københavns Politis Begravelsesforening
Foreningen afholder ordinær generalforsamling torsdag den 6. marts 2025 kl. 1700 i kantinen i Færdselshuset, Gammel Køge Landevej 1, 2. sal, 2500 Valby.
Bemærk: Foreningen har på denne dato 200 års jubilæum. Mød op og vær med til at fejre dagen.
Generalforsamlingen vil have følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning for 2023.
3. Regnskab for 2023.
4. Indkomne forslag.
a. Forslag om begravelseshjælpens størrelse.
5. Valg:
a. Formand (Henning Aasberg)
b. 1 bestyrelsesmedlem (Per Leo Jepsen)
c. 2 bestyrelsessuppleanter (Leif Christensen og Egon Jørgensen)
d. 1 revisor (Karsten Staanum)
6. Bevillinger.
7. Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være fremsendt til foreningens
mailadresse senest den 20. februar 2025.
Foreningens tlf. nr. 33 11 41 81 og mailadresse Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Efter generalforsamlingen vil foreningen være vært ved et traktement. For at deltage i
dette, skal der ske tilmelding senest fredag den 28. februar 2025 telefonisk eller på mail.
På foreningens vegne
Henning Aasberg
Formand